گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

کات

گاهی حس میکنم صورتم از التهاب میسوزد...

حتی وقتی که ساعت ها به دیواز روبه رو خیره شدم وحرکت پاندول یکنواخت ومنظم ساعت را مرور کردم...

واقعیت هارا چیزی نمیتواند تغییر دهد ...حتی اگر هزار بار آرزو کنم  ,سرم را که بالا گرفتم دستی روی شانه ام بنشیند وکارگردان کات دهد ...

منکر!

چی مونده که این امام جمعه بهش گیر نداده باشه ..

این سری نوبت آهنگ پایانی سریال مختار نامه  بود ! گمونم اصلا تا چند روز پیش که تو اخبار ازش تعریف کرد  نمیدونست که خوانندش خانمه ...حالا دیگه  شد منکراتی ...!

کتاب !

امروز کتاب دوستمو از وسط به دو نیم  کردم ! آخه همش واسه دو هفته برم یه کتاب دیگه بخرم ؟!

محرم

محرم که میرسه ..مخصوصا دهه اول ..آرزو میکنم کاش هنوزم بچه بودم .کنار داداشم توی هیئت قندشو من میبردم ! با اون  لباس پسرانه مشکی  که کنارش عکس نخل داشت ..  یادش بخیر هرچی بهم میگفتن واس اونایی که چایی بر نداشتن نمیخواد قند بگیری ! به خرجم نمیرفت ! بیشتریاشون هم برمیداشتن ! ومن فکر میکردم حتمی قند خالی دوس دارن !

ارزو

دیروز رفته بودم برای یه کاری چندتا عکس بگیرم از این پروزهای خیلی بزرگ شهر .... 

 به قول بچه ها گفتنی  خیلی حال داد !!  ازیه  قسمت که میخواستم برم  قسمت بعدی هـــی به هم بیسیم میزدند : آقای فلانی برا اون قسمت آماده باشید ! یکی هم پیدا شد به ماهم بگه خانم مهندس عقده ای نشویم !!

پسر خاله

 

خاله ام یه پسر داره فکر میکنه همه دخترای فامیل عاشقشن ! 

 حالا خوبه پسرش 20 سال بیشتر نداره  وسربازی هم نرفته ! دلم میخواد یجوری ازین توهم درش بیارم !

اشتباهی

      - پراید سفید بزن کنار ..آقا بزن کنار ...بفرمایید بیرون ..

-         - سلام جناب سرهنگ ..در خدمتم ...کاری کردیم ؟

-        - من سرهنگ نیستم ..سروانم ..مدارک لطفا ..

-        -   بفرمایید ...

-        - ببینم اون کیه تو ماشینت ؟

-         -او...او رو میگین ..؟ خواهرکوچیکمه جناب سروان ..

-        - اااااا راست میگی ..؟

-        - والا بخدا ...برید از خودش بپرسین ..!  گلی پاشو بیا اینجا ..جناب سروان خیالش راحت بشه ما ازوناش نیستیم ...!

-         -کجا می رفتین ؟

-          - همین 4 تا خیابون اونورتر ...

-         - شناسنامه هاتون رو ببینم ..

-         - همرام نیست جناب ..بذار ببینم خواهرم داره ..

-                            ...               ...                  ...

-         -  گلی تو شناسنامه ات آوردی ؟

-         - نه واسه چی ؟

-         - اینا گیردادن ما دوست دختر دوست پسریم ..حالا هم مدرک میخوان ..برم بگم بیاین قیافه هامان رو ببینین ..میفهمین که ما خواهر برادریم..

-        -  نه بابا من کجام شکل تویه ..؟!!

-         - حالا چکار کنم ؟ اگه بیان ماشینو بگردن آبروم میره ها  ..

-         - مگه چی تو ماشینه ؟.. قاچاقچی شدی داداش...؟

-         - نه بابا ..چند تا سی دی مال یکی از بچه ها تو داشبورده ...اینقدر چپ چپ نیگا نکن ..جان گلی مال یکی از بچه هاست ..

-         - میگم امین بیا یه کم سرکارشون بذاریم ! بگیم ما از خونه فرار کردیم ..پدر ومادرامون با ازدواجمون مخالفن ...!

-         - تو هم وقت گیر آوردی تو این هاگیرواگیر ...!

-        -  خب به بابا زنگ بزن بگو بیاد ..حله دیگه ..

-         - نه ..الان درستش میکنم .. تماشا کن ابهت رو ..!

-         - کجا ...؟ وایســــــا ...امیـــــن ..

-         جناب سروان به همی امام رضا خواهر ما شناسنامه شو نیاورده ..حالا شما هر چی بگین ...

-         برو جوون .به سلامت ..فقط ماشینتو یه کارواش ببر خیلی کثیفه !

-        

-         پی نوشت : این خواهر برادر به حقوق شهروندی آشنا نبودن وگرنه باید میفهمیدن که پلیس راهور به این کارا ..کاری نداره !

نام

چند روز پیش که خانه یکی از اقوام بودیم . تعریف کرد که وقتی پسرش به دنیا اومده اونا اسم  "حسیـــن " ر وبراش انتخاب کردن .  

اما مادرشوهرش گفته : که تو این دوره زمونه کسی اسم حسین رو بچه اش نمیذاره ! 

 بهتره بذاری محمد اشکان  بعد ها هم میتونی اشکان صداش کنی ! یا فوقش دیگه  امیر حسین  .

کاشکی..

صداش میاد ...خودم رو به خواب میزنم .. 

.اونم بی خیال میشه و سرگرم گوش کردن اخبار میشه ..

کاش مثل قبلا حوصله داشت میومد آروم پتو  رو کنار میزد ...واینقدر زل میزد تا  ریز ریز خنده ام بگیره وبعد بگه یه چایی درست کن باهم بخوریم باشه .....

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم ...