گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

خدایا یعنی چی میشه ؟

یادم باشه که امشب دلم سخت گرفته بود یادم باشه که در اوج در ماندگی ته دلم روشن بود . یادم باشه که میخواستم بگم همه چی رو ..اما نگفتم ..نگفتم که اگه نشد از خودم متنفر نشم .. خدایا یعنی چی میشه ؟
نظرات 2 + ارسال نظر
HRG 1392/01/15 ساعت 20:27 http://thelife7.blogsky.com

salam ehsasi k dari ro mishe dark kard ... kheyli bade

ممنون ..همین احساس درک آدم رو کلی تسکین میده .
خوش اومدی

من خیلی امید داشتم و همه ی امیدم رو خرج کردم، حالا که نشده و یا بهتره بگم در شرف نشدن هست، خالی خالی شدم...بی هیچ انگیزه و امیدی... پس همه ی امید و احساست رو خرج نکن...ولی امیدوارم که بشه ...
راستی قبلا هم بهت گفته بودم، اینجا مهربون تر از اونجایی...

وای ..انگار دقیقا داری از زبون من حرف میزنی !!!
بخدا ..!
ممنون ..سحر همه جا مهربونه اینو یادت بمونه !
ولی اینجا بخاطر تنهاییش راحت ترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد