گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

منکر!

چی مونده که این امام جمعه بهش گیر نداده باشه ..

این سری نوبت آهنگ پایانی سریال مختار نامه  بود ! گمونم اصلا تا چند روز پیش که تو اخبار ازش تعریف کرد  نمیدونست که خوانندش خانمه ...حالا دیگه  شد منکراتی ...!

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر( به قلم آنها ... 1389/09/26 ساعت 08:20

بمیرم برات ....می ترسم اینقدر که هیچکی واست نظر نداره مجبور بشی با خودت حرف بزنی ...!

تو واسه خودت متاسف باش! همش تقصیــر توئه !

محمد 1389/09/26 ساعت 23:53

کی گفته من سیگاریم هان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ویکی 1389/09/27 ساعت 21:24 http://4tik5.mihanblog.com

سلام امیدوارم فکر نکنی که من میخوام با چهارتا سوتی مذهب یه کشور رو زیر سوال ببرم.
هدف من سیاسیه.چون هدف طرف مقابلم هم سیاسیه.
من با دین و خرافاتش و اعتقادات همسایه هام تا زمانی میتونم بی تفاوت کنار بیام که تاثیر تو زندگی اجتماعیم نداشته باشه.اما حالا که میبینم با یه مشت توهمات مردم رو دنبال خودشون میکشن و سو استفاده ی سیاسی میکنن.نمیتونم بیشتر از این هزینه بدم.امیدوارم منظورم رسیدهخ باشه.
البته با خرافه زدایی هم موافقم.

ویکی 1389/09/28 ساعت 22:19 http://4tik5.mihanblog.com

نباشم که اینو بگی...!آخه چرا با خودت اینهمه آدم طالب کل کل اینورا هست.اصلا خود من بیا کلکل..!
من قبول دارم که امام حسین کار شرافتمندانه ای کرد که تا آخر تسلیم نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد