گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

میدانم ..

 

خطا از من است، می دانم

 

 از من که سالهاست گفته ام “ ایاک نعبد”

 

 اما به دیگران هم دلسپرده ام

 

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین”

 

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

 

اما رهایم نکن بیش از همیشه دلتنگم ..

 

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم .....

نظرات 7 + ارسال نظر

وب قشنگی داری.

مررسی

وب جالب وقشنگی داری.

saeedo 1390/12/12 ساعت 20:36

خوش به حالت؟می دونی چند وقته که شایستگی این رو نداشتم تا همچین جمله ای رو در روزهام بگم....

اختیار داری ...تازگی ها خیلی قشنگ حرف میزنی ...

حسین 1390/12/13 ساعت 15:20

خیلی زیبا بود واقعا راست گفتی...
الهی آمین
التماس دعا

از خودم نبود ..اما حرف دلم بود ...
ممنون .

سلام...
با تو انگار ، فاصله ها کمتر از من است...

ف.قاف 1390/12/17 ساعت 19:53 http://fe-ghaaf.blogsky.com

وااای نگو
که همه ی دردم اینه ، و با اینکه درمانش رو می دونم و ساده ست ، ازم بر نمیاد ... وقت و بی وقت میاد سراغم این درد و این دلتنگی ، که به یاد بیارم ، اما فرار می کنم ازش ... هیچکس قد من ، منو آزار نداده ، با تنها شدن ، رها کردن دستاش و تنها شدن ...

سارینا 1391/03/06 ساعت 11:20 http://2lovers.blogfa.com

چون همه چی تو زندگیت داری و از هیچی کمبود نداری و خانوادت قبولت دارن و اهل عشق و عاشقی نیستی این طور میحرفی و اگرنه اگه مث من بودی انقد سرخوش نبودی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد