گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

دست خودم نیست !

احساس میکنم مهم نیستم ، برای هیچ کس ..

خواهرم نگران شوهرشه ، نگران این که به خونواده ی اونا بر نخوره !

مادرم نگران خواهرمه ، نگران این که اگه بگیم نه ، برای خواهرم بد نشه ..

پدرم نگران هیچ کدوم نیست ..نه من ،نه خواهرم ، نگران خودشه ...میخواد خیالش راحت شه ..

دلم برای خودم میسوزه ..زیاد !

میدونم که این یک احساس بچه گانه ست ..

اما دست خودم نیست ...

              دست خودم نیست !

نظرات 5 + ارسال نظر
ف.قاف 1390/10/13 ساعت 22:16 http://fe-ghaaf.blogsky.com

می دونی به نظرم برای همه پیش میاد
واسه من که خیلی پیش میاد
نمیخام بگم نه، واسه خیلیا مهمی ،و اونا هم احتمالا فقط یه مدته نمیتونن اینو بهت یاداوری کنن و ... حتما خودت همه اینا رو می دونی !
فقط می گم که پیش میاد ! گاهی آدم هر چقد که ممکنه احساس تنهایی می کنه ، اما این فقط یه احساسه ! اگه نه حتما واسه خیلیا مهمی :دی اونام حتما یه مدته ... :دی چی بگم !؟ :دی
قصه نخور ، باشه ؟ :دی

آره راس میگی ممکنه برا همه پیش بیاد ...
شدم مثل بچه هایی که بهانه میگیرن ..!!
باشه ..غصه نمیخورم ..
بیا..خوبه اینجوری ؟

ف.قاف 1390/10/14 ساعت 09:40 http://fe-ghaaf.blogsky.com

آره خوبه ! آفرین :دی /:دی\ !


گاهی نگرانی پدر مادرها بیشتر ازاینکه خوشحالت کنه ناراحتت میکنه والا
پیش میاد ولی آدم توی اون لحظه دلش میخواد داد بزنه زندگی خودمههههههههههههههههههههههههه ن م ی خواممممممممممممم

سلام .
آره این داد زد ن رو هستم ..
مرررسی ..

حسین 1390/10/16 ساعت 14:00

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه...
خودت چی؟... خودت نگران خودت هستی یا خودتم نیستی فقط انتظار داری دیگران نگرانت باشند تا اینجوری بهت ثابت بشه که براشون مهمی.... شما نگران چی هستید؟ یعنی چی براتون مهمه؟ درس... کار... بابا ... مامان ...ازدواج و.... اگه شما هم نگرانی دارید آیا این نگرانی دردی رو دوا می کنه؟ مطمئنا بدتر میکنه که بهتر نمی کنه... دوای درد همه بشر تنها و تنها یک چیز است... دنبال همه چی هستیم بغیر از... نگران همه چیز هستیم به جز...

سلام ..
راست میگی ..اینکه شاید خودم هم فقط دلم برا خودم میسوزه ...
دوای درد همه بشر چیه ؟
نگران همه چی هستیم به جز چی ؟
خیلی سردرگم شدم ...

ف.قاف 1390/10/16 ساعت 20:01 http://fe-ghaaf.blogsky.com

من با اجازه اون آقا بالاییه از طرف خودم جواب بدم ؟
همونی که بدون شک دل باهاش آروم می گیره ، و احدی نمیتونه منکرش بشه
دنبال همه چیز هستیم همه جا به جز همون راهی که جواب هر سوالی توشه
گذشته از این قضیه ، یه وقت جسارت نشه به شما ، منم عین خودتم ، ولی قبول داری اگه همه دغدغه های ریز و درشت رو بچینیم جلومون و درست و منصفانه نگاشون کنیم می بینیم که اگه از راهی که از اول قرار بود می رفتیم ، اصن به این پیچ و دست اندازا برنمی خوردیم ؟
حیف که بشر اصولا با زبون خوش حرف تو کله ش نمیره و اصولا به دونسته هاش هم عمل نمی کنه
منم دچارم ، دعام کن

اینقدر خوب حرف زدی ..که نمیدونم چی بگم ...
ممنونم فقط ...کاش حواسمو نباشه به اونی که دل فقط بایاد اون آروم میگیره ...
حتما ...حتما اگه لایق باشم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد