گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

پاییز

پاییز آمد، درمیان درختان، لانه کرده کبوتر ، از تراوش باران می گریزد

خورشید از غم ،با تمام غرورش، پشت ابر سیاهی ،عاشقانه به گریه می نشیند

چقد این دو بیت رو دوست دارم..

نظرات 5 + ارسال نظر
saeid 1390/08/30 ساعت 23:54 http://myonbuxptc.mihanblog.com/

?? ????
????? ???????? ???? ??? ????? ????? ?????? ? ??? ??? ?? ?????? ????? ? ????? ??????
??? ????? ?????? ? ???? ??????
??? ?? ???? ???? ????? ??? ?? ?? ???? ???? ???? ????? ????? ?????? ???????? ?? ?? ?????
14???? ????? ??? ??? ???? ???? ??????? ?? ???? 4?? ????? ?????? ?? ?? ???? ?? ???? ???? 40?????
40*14=560 ?? ???
s
???? ???? ????
???? ?????

!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

پاییز خوب نیست.

چرا ؟!
یه کم فقط دلگیره ...

حسین 1390/09/02 ساعت 19:36

واقعا شعر زیبایی هست
من پاییز رو خیلی دوست دارم مخصوصا اون برگ های زرد و خشک و هوای بارونی ریز... خیلی رمانتیکه


من بهار رو خیلی بیشتر دوست دارم ..بعدترش تابستون ...بعدش پاییز ..(کلا چی موند ..)

حسین 1390/09/04 ساعت 18:37

سلام
منم یه روزی تابستون و زمستون رو بیشتر از هر فصلی دوست داشتم یکیش به خاطر تعطیلیش و دیگری به خاطر برفش... یه زمانی هم بهار رو بیشتر از همه فصول دوست داشتم به خاطر عید و عیدی گرفتنش و الان دو ساله که پاییز رو بیشتر از همشون دوست دارم به خاطر ...

به خاطر چی ...؟!! کلک ..
سلام ..

ف.قاف 1390/10/10 ساعت 00:32 http://fe-ghaaf.blogsky.com

سلام
من زمستون رو بیشتر دوس دارم ! بعد پاییز :دی
بسی لذت بردم از بالا و پایین کردن این پستا
فقط یه ایراد بزرگ داره که پست قشنگا رو نظراشو بستن !
یه دور اجمالی زدم و کلی خوش گذشت :چشمک !
بازم میام
من سالی یه بار آپ می شم! ولی خوشال میشم سر بزنی :) :ایکس!

سلام ..اینجا خیلی خلوته ..خوشحال شدم ...نظر لطفته ..
چشم حتما ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد