گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

دعوا

با خواهرم دعوا کردم ...یک دعوای تمام عیار حسابی !

هیچی کم نذاشتیم برا هم ..

هنوز هم عصبانیم ..نه به خاطر اون چیزی که سرش دعوامون شد ..به خاطر حرفهای بعدش ..

به خاطر حرفهایی که نباید میگفتیم وگفتیم ..

بهش گفتم : گاش زودتر از اینجا بری ، راحت شم ..

بهش گفتم : تو لیاقت چیزی رو نداری ..

کلی حرف بد دیگه ام گفتم ..

اوه خدایا چقدر حالم بده ، چقدر عصبانیم ..

بااون حرفا آروم نمیشم .اون حرفا که گفتم ( یه روز از اینجا می ریم .)

الان میفهمم که اون حرف مفتی بوده، وقتی عصبانی هستی این جمله های قصاری که توخوش خوشانت ذکر میکردی عصبانیت آدمو بیشتر میکنه حتی ...! )

چقدر دلم میخواد هیچ کس پی هیچی دلیلی نباشه ....

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید O 1390/08/25 ساعت 11:57

آدم توی دعوا چیزهایی میگه که نباید...حرفهایی می زنه که نباید...تمام چیزهایی رو که قبلا در موردش فکر میکردی ولی نمیتونستی بگی رو توی دعوا به راحتی میگی که این یه جورایی بده...خواهر های خود من هم وقتی با هم دعوا میکنن،یه چیزهایی به هم میگن که خیلی بده...خصلت دعوا همینه دیگه....

آره دعوا خیلی بده ..عصبانیت ..
هنوز از خودم بدم میاد ..

حسین 1390/08/26 ساعت 14:30

سلام
یه SMS بهش بزن ازش معذرت خواهی کن حتا اگه اون مقصر بوده باشه بگو که چقدر متاسفی و پشیمون هستی و همیشه دوستش داری بعد بیا بگو چه احساسی بهت دست داد.... مطمئنم که تجربه شیرینی خواهد بود

آره اینکارو کردم ! ولی با اس ام اس نه ! رو در رو !

حسین 1390/08/27 ساعت 20:23

آفرین بر شما... بعد این کار چه حسی بهت دست داد... خواهرت بهت چی گفت؟

البته یه کم لجم میگرفت که من پیش قدم شده بودم ...چون تقصیر اون بوداصلش ..!
ولی من طاقت قهر ندارم ...
خواهرم گفتش که تقصیر خودش هم بوده واینا ...
مررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد