گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

وضعیت سفیدم آرزوست ..!

سریال وضعیت سفید رو دوست دارم ، نه فقط بخاطر بازی خوب بازیگرانش ، نه فقط بخاطر کارگردانی کم نقصش ، بخاطر همذات پنداری با موضوع فیلم ...

ما هم یه باغ داریم ،یه خونواده ، یه عالمه عمه و عمو و یه  پدربزرگ و مادربزرگ  ..

ما هم روزگاری جمع میشدیم دور هم ..به هر بهانه ی بی بهانه ای !

اما ما هم مثل اونا یه قهر داریم . من سه ساله خونه ی عموم نرفتم ، اونا هم سه ساله خونه ی ما نیومدن ..جالبیش به اینه که ما ظاهرا قهر نیستیم ،وقتی همدیگه رو می بینیم لبخند میزنیم ، با هم حرف هم میزنیم .. 

اما در باطن قهریم  ...اینو همه میدونن ...

وقتی بقیه به بابام میگن آشتی کن ، میگه من که قهر نیستم ! هر کی قهره بیاد آشتی کنه ..

من میدونم علت قهرشون چیه ..ولی نمیتونم بگم ...

کاش وضعیت ما هم سفید بشه یه روزی ...

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید O 1390/08/23 ساعت 01:16

بهانه نوشت قشنگی هستش....زیاد با هم فرقی نداریم...ما هم تقریبا توی همین سبک روابط با فامیل هستیم...خود من بیشتر....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد