گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

تولدت مبارک ..

امروز 19 آبان بود ، مصادف با تولد یک سالگی این وبلاگ ..

وبلاگی که هر روز بیشتر از دیروز رو به خاموشی و انزوا میرود ..

روزی که اینجا را درست میکردم ، میخواستم یک ناشناخته باشم ..میخواستم بعضی حرفهای ساده را اینجا بگویم ..بعضی حقیقت ها را ..بعضی رازها را ..بعضی گناهان را ..اصلا همه اش از یک گناه شروع شد ..از یک عذاب وجدان ، عذاب وجدان آن روز لعنتی ..

آن روز دلم میخواست یکجایی اعتراف کنم ..میخواستم صفحه ای باشد برای درد ودل و بی شیله پیله حرف زدن از خودم ..

درست نمیدانم چه چیزی من را از اینجا  دلزده کرد ؟

اما راستش وقتی قسمت نظرات را صفر مشاهده میکردم دلسرد میشدم ...

نمیدانم این چه حسیست که آدمها دوست دارن خوانده شوند ..دوست دارند نظر دیگران را حتی راجب مزخرفترین افکار شخصی اشان بدانند ...

باید اعتراف کنم این احساس احمقانه در من هست ! من این سکوت رخوت انگیز را نمیتوانم تحمل کنم ، هرچند که از تعریف هاو آفرین گفتنهای الکی بیشتر بیزارم ...

گلابتون بیچاره ..

زود تنها شدی ..

زود تنهایت گذاشتم ...

تولدت مبارک ..!

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید O 1390/08/20 ساعت 09:06

تبریکُ. واقعا میگم ساعت ها چه زود می گذرند...انگار همین دیروز بود اینجا رو درست کرده بودی...به نظر من کامنت خور بودن وبلاگ رو نباید زیاد ملاک قرار بدیُ.نمیدونم میدونی من چی مگم یا نه...من خودم دیگه اون روزها برام گذشته که به خاطر کامنت چیز مینوشتم گرچه که نمی گم به کامنت احتیاج ندارم ولی دیگه به خاطر اون هم نیست...نمیدونم/ولی اون چیزی که هست اینه که خودت باید حس خوب از اینجا داشته باشی..
گلابتون من که حس خوب دارم....

ملاک که نیست .....
نمیدونم ...
ممنون ..
یه وقتایی میام یه عالمه خط کتاب مینویسم ..بعد یه هفته میام میبینم هیچ کامنتی نیومده ...
ولی راست میگی ..تجدید نظر می کنم ..

حسین 1390/08/21 ساعت 22:12

سلام
تولد وبلاگتون مبارک
گفتی این وبلاگ ساختی برای "میخواستم بعضی حرفهای ساده را اینجا بگویم ..بعضی حقیقت ها را ..بعضی رازها را ..بعضی گناهان را ..اصلا همه اش از یک گناه شروع شد ..از یک عذاب وجدان ، عذاب وجدان آن روز لعنتی .." ولی یادم نمیاد درباره همچین موضوعاتی مطلب گذاشته باشی!!!
همون طور که می دونی عادت ندارم به کامنت گذاشتن ولی سعی می کنم ازین به بعد حتما کامنت بگذارم
براتون آرزوی موفقیت دارم

سلام
مرسی ..
اون اوایل میذاشتم ..
لطف میکنی ..مررسی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد