گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

صفر

دراین لحظه انگیزه من برای نوشتن در اینجا صفر شده است .صـــفر مطلق !

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید O 1390/05/22 ساعت 09:07

چرا...وبلاگ به این خوبی....

به قول خانم شیرزاد ..واقعــــا ؟!!

سامان به سفارش 1390/05/22 ساعت 11:37

صفر مطلق273درجه زیر صفره ولی الان اونجا فکر کنم حداقل 39 درجه بالای صفره

شما دمای اینجار واز کجا میدونی ؟

لیدوما 1390/05/26 ساعت 19:00 http://azda.mihanblog.com

منم این حسو داشتم بعضی وقت ها یهو به خودم می گم من اینجا چیکار می کنم وسط این دنیای مجازی؟! بعد فکر می کنم خب حالا که هستم چی می خواد بشه مثلا؟!جدیش نگیر می گذره...

راست میگی میگذره .ممنونهمین تو یکی برامن کافیه که باشم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد