گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

فیروزه

شنیده بودم انگشتر نگین فیروزه اعتماد بنفس میاره ..

...مدتها بود دستم بود ..

تا اینکه یه روز بهم گفت این انگشتر چه به دستت میاد .. چه خانوم شدی ....

  ...

  حالا میفهمم فیروزه اعتماد بنفس میاره ...اونم خیلی زیاد ...

 

پ.ن : کامنتها گاها پاسخ داده می شود .

نظرات 9 + ارسال نظر
ویکی 1390/03/16 ساعت 19:54 http://4tik5.mihanblog.com

مسئله دینی و این حرفاس که من بکل از بیخ باشون نه تنها مخالفم بلکه ...!
من نظر نمیدم...!
اما چه حالی داده اونکه بت اینا رو گفته...!
اینجوری باهم آشنا شدین؟
یا ...!
خلاصه خوش باشی

بله میدونم شما با اینجور چیزا کلا مخالف هستی .
نه بابا به این کشکی که آشنا نمیشن .

سعید S 1390/03/16 ساعت 20:29

آره من هم شنیدم این رو...

سلام .چه خوبه حداقل اسمتو اینجا میبینیم .

سلام...! منم پس برم انگشتر عقیقم رو در بیارم و فیروزه بپوشم ...شاید یکی به ما گفت چقدر آقا شدی
یه دفعه به منم نگن چه خانم شدی...والا ما که شانس نداریم

فکر کنم انگشتر فیروزه بیشتر مال خانوما باشه !

ویکی 1390/03/18 ساعت 13:20

چرا آشنا نمیشن...
فیلم هندیه دیگه میشه...!

سلام
جالبه . همین روز ها می خواستم یه انگشتر بخرم تو انتخابش مونده بودم حالا دیگه حتما فیروزه میخرم.
ولی بزرگ و خانم شدن به این ها نیست که

لیدوما 1390/03/19 ساعت 10:57 http://azda.mihanblog.com

ای خدا...ویکی می خواد همه چی رو به دین ربط بده!هر سنگی خاصیتی داره اینو همه ی دنیا تایید کردن...ولی مشکل من با خود انگشتره ..انگشتر که تو دستم باشه قلبم می گیره

سلام،این یعنی چی توهم تقصیر خودت بنداز کردن انگشتر.


واقعاْ....
با این حساب من به چند تا انگشتر فیروزه احتیاج دارم!!!

pashmakoo 1390/04/18 ساعت 16:36 http://pashmakoo.blogsky.com

از نظر افراد دیگه هیچ نیاز دیگری به اعتماد به نفس ندارم ولی از نظر خودم که درون خودمو میشناسم بسی نیازمندم!

آری ...بس نیاز مندیم همه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد