گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

رباعی طنز ولی عاشقانه !

باید همه را به زیر پا بگذارم

                                    تا دست تو را توی حنا بگذارم !

با این همه شرطی که تو داری باید

                                    مرغی شوم و تخم طلا بگذارم!

....              ...             ....                 ...

من آب گذشته از سرم.. می گویم

                                          من عاشقم احمقم خرم  ,می گویم

انگار که چاره ای ندارم دیگر ..

                                          من اسم تو را به مادرم می گویم !

کتاب : " و " شاعر : جلیل صفر بیگی

نظرات 4 + ارسال نظر

رباعی های زیبایی انتخاب کردین...

سلام

ویکی 1390/02/25 ساعت 00:04 http://4tik5.mihanblog.com

باور کنی یا نه من خودم زیاد تو لینکام نمیرم.
گاهی حتی کسایی که نظر میذارن و پیوندشونو نمیذارن هم یادم میره برم بشون سر بزنم.

اما در کل قابل توجیه نیست حرفام باید ببخشی..!
خیلی این چند وقت پرمشغله گذشته.بخدا امروز ساعت یازده رسیدم خونه از سر کار

سعید S 1390/02/27 ساعت 22:20

واقعا چقدر رمانتیک....

لیدوما 1390/02/29 ساعت 17:01 http://azda.mihanblog.com

پس بالاخره دلو زد به دریا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد