گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

انتظار

فرمود : بهترین مردمان هر زمان کسانی هستند که منتظر ظهور مهدی اند ... می گویم نکند آنقدر گرفتار این  سالمردگی ها شویم که فردا روی مزار دلمان بنشینیم وفاتحه بخوانیم ..نکند یادمان برود مردی که باید باشد نیست.. بخاطر ما نیست .. به خاطر ذره ذره کارهایمان می کند ... نکند روزی برسد که ورق های دفتر زندگی ام بسته شود ودرآن نشانی از تو نباشد ...

 وانــتظار چه روزهای سختی دارد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید 1389/12/19 ساعت 21:27

و تازه در یک چنین روزهایی است که واقعا عرض میکنم با خوندن نوشته هاتون یادم میافته که باید منتظر کسی باشم که باید...
باید منتظر باشیم به بودنش نه اینکه عادت کنیم به روزمرگی هایی از جنس نبودنش...

ویکی 1389/12/21 ساعت 20:00 http://4tik5.mihanblog.com

سلام عرض کردیم...!
انتظار خیلی پیچیده اس.
من که همیشه از بیشترین چیزی که کفری میشم انتظار ه.
کلافه ام میکنه.
خدا کنه این مورد دیگه به روزمرگی هامون اضافه نشه.
من به سهم خودم به جای اینکه منتظر باشم دوست دارم یه تکه از منجی باشم.
حداقل درحد خودم.
نمیخوام منفعل فقط دست دراز کنم و خودم هیچ.
حالا این حرفو کی فرموده بود؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد