گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

دخترها به راحتی نمی توانند درکش کنند

آمد روبه رویم ایستاد . چشم هایش را بست . بعد پلکش را آرام باز کرد و به بالا نگاه کرد . سفیدی چشم هایش از سفیدی برف ها یک دست تر و سبک تر بود . بعد سیاهی چشم هایش را دوخت به من . گفت دوستم داری هنوز ؟ گفتم همیشه دوستت داشته ام . گفت : فقط و فقط مرا دوست داری ؟ گفتم : فقط و فقط تو را دوست دارم . گفت : دروغ می گویی ! گفتم : راست می گویی !

آن وقت راهش را کشید و رفت . حالا من ایستاده ام اینجا . منتظر دختری که درک کند یک عاشق دوست ندارد هرگز روی حرف معشوقش حرفی بزند . این مساله ی خیلی مهمی است که دخترها به راحتی نمی توانند درکش کنند . عاشقی که دوست دارد وقتی معشوقش می گوید دروغ می گویی ، دروغ گفته باشد !

از کتاب دخترها به راحتی نمی توانند درکش کنند ، نوشته پوریا عالمی

نظرات 7 + ارسال نظر
manoto 1389/11/10 ساعت 20:30 http://www.saeedsun.com/SAEED

دروغ گفته بود...چرا!
چقدر عاشقیت دوست داشتنی...نمیدونم چرا من رو دل تنگ کرد...شاید این عاشق خسته دل آشنا بود...نمیدونم ،ولی هر کی که هست و هر کجا که هست...امیدوارم باز هم دروغ بگوید...
--------
برای قالبت...
وای..دلم..خاطراتم...همش به یک باره زنده شد...میخوای منو سکته بدی...باید اعتراف کن موفق بودی......

ویکی 1389/11/11 ساعت 23:11

خیلی قشنگ بود...!
با این جور نوشته ها که آخرش آدم مجبور و محکوم به مکث و تفکره بی اندازه حال میکنم.
فقط یه چیزی این مخصوص دخترا نیست.اتفاقا با لیدی (البته اگر مثل سحر با اینم چپ نباشی) تو همین بحثم که چرا بین دختر و پسر مرز بندی کنیم.
دو طرف این داستان رو به نظر تو اگر عوض کنیم اتفاقی میفته؟مثلا بی معنی میشه؟!
من که میگم نه.احساسات چیزی نیست که بشه جنسیتی باش برخورد کرد.

امیر 1389/11/12 ساعت 13:32

اکیدا توصیه می‌کنم از خرید این کتاب صرف نظر نمائید.
به معنای کامل "چرند" است. لااقل اگر اصرار به خرید آن دارید یکی دو صفحه از پرت و پلاهایی که تحت عنوان داستان کوتاه غالب شده بخوانید. زیاد طول نخواهد کشید. از ضرر خالص چهار هزار تومانی پرهیز نمائید.
بعد از خرید و خواندن این کتاب تصمیم گرفتم هر کجای اینترنت راجع به آن چیزی پیدا میکنم این دو سه خط را بنویسم.

abbas 1389/11/12 ساعت 16:58 http://www.saho1983.blogfa.com

سلام
زیبا بود

لیدوما 1389/11/12 ساعت 18:56

ولی من دوست دارم هیچ وقت حتی واسه درک یکی دیگه دروغ نگم

سحر کتاب‌خوان! 1389/11/13 ساعت 02:55

دوست عزیزم امیر
من پیشنهاد میکنم این همه نظر منتقدان و مطوبعات رو درباره این کتاب و طنزهای نویسندهش بخونید بعد اینطوری نظر بدید
http://pouriaalami.blogspot.com/2009/08/blog-post_15.html

این هم درباره اون یکی کتابش
http://pouriaalami.blogspot.com/2010/12/blog-post_2277.html

اولا نویسنده این کتاب از بهترینها مطبعاته
دوم اینطوری که شما نوشتی یه طوری نسیت؟
سوم حالا چرا اینقدر عصبانی؟
چهارما این یه سبک داستاننویسی مفهمی و مینیماله که خیلی توی جهان طرفدارداره

باتشکر!

حسین 1389/11/26 ساعت 15:17

تا حدودی درسته ... ولی یه عاشق معشوقه اش رو به این راحتیا ازدست نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد