گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

زندگی معکوس

 زندگی بی نهایت شادتر بود اگر در 80 سالگی به دنیا می آمدیم وبه تدریج به 18 ساگی می رسیدیم ....

نظرات 5 + ارسال نظر
abbas 1389/10/14 ساعت 10:59 http://www.saho1983.blogfa.com

مثل بنجامین باتن آره؟
------------
نه فلسفه ش یه چیز دیگه ست

سعید 1389/10/14 ساعت 18:30 http://www.soshop.ir

گفتی که مثل بنجامین باتن نه...من هم موافقم مثل اون نباشه بهتره،چون بدبخت رنج عشقی کشید که نگو....

اما می رسیم به فلسفه شما که الان وقت ندارم راجبش صحبت کنم....

ویکی 1389/10/14 ساعت 19:29

سلام تو چرا اینقدر جدی میشی یهو...!
بابا مثل خانوم مدیرا نشو...!
من فقط یه شوخی کردم غلط کرده هر کی که بشما توهین کنه!
حالا بخند...!
من یکم زود خودمونی میشم باید تجدید نظر کنم تو رفتارم.
ببخشید

اینم نظریه.ولی به این توجه نکردی که باید چند سالگی ازدواج می کردیم؟
اون وقت بچمون 80 ساله بود خودمون 30 ساله!
خدا خودش می دونه چی کار کنه خیلی وارده!

تازگی فیلم بنجامین باتنو دیدی؟
سلام
اگه همه اینجوری بودن دیگه عجیب نبود میشد یه روند عادی مثل الان شادی باید تو دل آدم باشه ربطی به سن و سال نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد