گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

قضای الهی

 این روزها من هم با حــکمــت خــدا و خـواسـت خــدا  خودم را آرام میکنم. این عادت ماست دیگه ! وقتی گندی هم تو کار میزنیم میگیم حتما حکمتی داشته! البته من معتقدم حتما حکمتی داشته .

نظرات 2 + ارسال نظر
ویکی 1389/10/11 ساعت 21:54

با این اعتقادت یکم ضرر نمیکنی...؟!
بابا تو گند زدی خدا چه کاره اس اینو سط؟!
حکمت....!
چیز عجیبیه... معلوم نیست واقعا باید چجوری دیدش.
برمیگرده به جبر و اختیار و میشه قصه این که اول مرغ بوده یا تخم مرغ؟
گیج نکن خودتو ولش.
خدا رو شکر بهتری
اما اگر ترک عادت موجب مرض بود هروقت خواستی لگدی چیزی بما بزنی حلاله...!
ما هرجور بتونیم دوست داریم خدمت کنیم

من که وضعم از تو بدتره چون دیگه حتی با گفتن اینکه "حکمت خداست " آروم نمی شم
سلام
ممنون که اومدی پیشم راستش من به لینک اعتقاد ندارم چون مهم اینه که همدیگه رو یادمون باشه ولی چون تو لطف کردی و لینکم کردی منم انجام وظیفه می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد