گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

گـلابـــتون

که شاید..... کسی.... کمی همدرد ما باشد....

ایوان طلا

نشسته بودیم روبروی ایوان طلا ... 

 

پرسید : فکر میکنی این ایوان رو از طلا ساختن ؟  

 

گفتم : نمیدونم  ..

پرسید : گنبد چی ؟ فکر کنم این یکی دیگه طلاست ! 

 

گفتم : نمیدونم  ..

 

پرسید : می دونی امام رضا چندتا کفتر داره ؟ 

 

گفتم : میدونی امام رضا امام چندمه ؟...

نظرات 4 + ارسال نظر

راستش امام رضا و امام زمان و امام علی و امام حسین و امان حسین و امام سجاد رو می دونم امام چندمی هستن یعنی ار بپرسن جواب میدم ولی نمیدونم چرا اون یکی ها رو هر چقدر هم حفظ می کنم باز هم یا فرامش میکنم و یا قاطی...
این رو به شما گفتم...در ضمن قلب آدمها یه چیز خیلی خیلی کوچیک و شکننده است این جوری ضایشون نکنون....

بچه که بودیم با یه شعر اسامی امام هارو یادمون دادند هنز که هنوزه وقتی میخوام بدونم اما نهم علی النقی هست یا محمد تقی از همون شعر کمک می گیرم ..راست گفتی بد گفتم !

محمد 1389/08/23 ساعت 23:23 http://in-my-place.blogsky.com

سیزدهم؟

شما بهتره همون تعداد کفتر های امام رضا رو بشمری ..!

ویکی 1389/08/25 ساعت 23:27 http://4tik3.mihanblog.com

قربون امام رضات برم...!
من نمیدونم از خواب و بیدار چی گفتم اما میدونم که کامنت گذاشته بودی برام که ماهم هستیم یا یه چی تو این مایه ها.این بود که پرسیدم شما کجا هستینو بعشم ...ى
حالا گذشته دیگه شما لینک دل مایی...!

یه دوست 1390/05/19 ساعت 15:34

آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد